یادگیری و توسعه
تایپوگرامهای گذشته مفهوم کپی ساختگی را ارائه نکردند، زیرا مردم فکر میکردند که محتوا یک صفحه نمایش بیاهمیت است، فقط در آنجا توسط طراح...
شما با یک متن شروع میکنید، اطلاعاتی را میتراشید، چیزهایی را که لازم نیست حذف میکنید، به اصل مطلب میرسید، همه چیز را واضح میسازید، به ارزش میافزایید، شما فردی با محتوا هستید، دوست دارید کلماتی را برای همیشه نادیده بگیرید.
پروژه موفق انجام شده
شرکت های پشتوانه
سال کار غرور آفرین
نفر مشتری راضی
طرفداران سفت و سخت استراتژی محتوا ممکن است از استفاده از کپی ساختگی اجتناب کنند، اما پس از آن طراحان ممکن است بخواهند از آنها بخواهند که برگه های سبکی را با عرشه های کپی که ارائه می کنند و مطابق با آنها باشد، ارائه دهند.